5 jó betűtípus a könnyen érthető kommunikációhoz

A könnyen érthető kommunikációnál sok szabályt betartunk.

Az egyik szabály a betűk formájának kiválasztása.

Tudnunk kell, hogy hol jelenik meg a szövegünk.

Például megjelenhet papíron vagy számítógépen vagy mobiltelefonon.

 

Hol olvashatsz a könnyen érthető kommunikáció betűtípusáról?

 

A könnyen érthető kommunikáció szabályának része

a betűtípus kiválasztása.

A könnyen érthető kommunikáció szabályát a Módszertan menüben elolvashatod.

 

Az Inclusion Europe egy nemzetközi szervezet.Képtalálat a következőre: „inclusion europe logo”

Az értelmi fogyatékos emberekért dolgoznak.

Leírták a könnyen érthető kommunikáció nemzetközi szabályait.

 

Milyen a jó betűtípus a könnyen érthető kommunikációban?

 

A betű formája legyen jól olvasható.

Kerüld a betűtalpas betűket!

A betűtalpas betűk nehezen olvashatóak.

Kerüld a sűrűn szedett betűtípusokat.

 

Az 5 jó betűtípus a könnyen érthető kommunikációhoz:

  • Calibri
  • Arial
  • Tahoma
  • Verdana
  • Ebrima

A fenti idegen szavak a betűtípusok angol nevei.