Könnyen érthető képzés a Kézenfogva Alapítványnál
A Kézenfogva Alapítvány képzést
szervezett.
A képzés témája a könnyen érthető kommunikáció.
A résztvevők könnyen érthető összefoglalója:
Marosvásárhelyről vonattal jöttünk. 
A csoportban 8 ember dolgozik együtt.
Tanulni jöttünk.
Délután sétáltunk Budapesten.
Leírtunk 5 könnyen érthető mondatot.
A könnyen érthető kommunikáció segíti a megértést.
Mindenkinek hasznos a könnyen érthető kommunikáció.
Az élet minden területén használható.
Egyszerű szavakat és képeket használunk.
Rövid mondatok segítik a megértést.
Fogyatékos emberek információhoz jutnak.
A honlap akadálymentesítésére is használjuk.
