Dolgozni jó! – könnyen érthető füzetek

A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft.
rövid neve FSZK.

Az FSZK a fogyatékos emberekért dolgozik.
Az FSZK külön támogatást kapott a kiváltás segítésére.
A külön támogatás egy projekt.
A projekt neve: TÁRS projekt.
A TÁRS projektben az intézményi kiváltáson dolgoznak.
Az intézményi kiváltás azt jelenti, hogy
a fogyatékos emberek a nagy intézményekből kiköltöznek.
Családias lakásokba vagy házakba költöznek.
Ezek a lakások és házak neve a támogatott lakhatás. 

A TÁRS projekt Foglalkoztatási Munkacsoportja sokat beszélgetett
az emberekkel a kiváltásról.
Az emberek segítséget kértek a munkavállalás megértéséhez.
A Foglalkoztatási Munkacsoport 3 kiadványt írt.
A kiadványok könnyen érthető kommunikációval is elkészültek.

A könnyen érthető kiadványok címe:

  • Ismerkedés a munka világával
  • Munkatípusok
  • Jogok és kötelezettségek

A füzetek a munkáról szólnak. 
A füzetekben a szövegek megértését képek segítik.
A füzetekben feladatokat lehet megoldani. 

A Dolgozni jó! című könnyen érthető füzetek elérhetőek a KÉK kiadványok menüben.

A Dolgozni jó! című könnyen érthető kiadvány elérhető közvetlenül az FSZK honlapján.