INGYEN könnyen érthető képzés az ÉFOÉSZnál

Könnyen érthető kommunikációról képzést szerveznek. 

A képzést június hónapban tartják.

A képzés időpontjai: 

2018. június 7. 9.00 – 15.15

2018. június 14. 9.00 – 16.00

2018. június 19. 9.00 – 16.00

2018. június 21. 9.00 – 15.15Kapcsolódó kép

A képzés helye: 1093 Budapest, Lónyay utca 17. 

A képzés ingyenes, nem kell fizetni.

A képzésre jelentkezni lehet 2018. május 30-ig.

Jelentkezz ide klikkelve! 

 

A képzést az ÉFOÉSZ szerveziKéptalálat a következőre: „ÉFOÉSZ”.

Az ÉFOÉSZ érdekvédelmi szervezet.

Itt olvashatsz az ÉFOÉSZ munkájáról.