Könnyen érthető kommunikáció az önálló életvitel napján
Az ÉFOÉSZ Önérvényesítő konferenciát tart
az Önálló Életvitel Napján.
Az önérvényesítők értelmi fogyatékos emberek,
akik felszólalnak saját magukért és a társaikért.
A konferencián főleg önérvényesítők fognak előadást tartani és
beszélgetni egymással.
A konferencián 4 témával foglalkoznak.
A konferencia egyik témája a könnyen érthető kommunikáció.
A konferencia ideje
2018. május 4. péntek 14 órától 16:30-ig.
A konferencia helye
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
1097 Budapest, Ecseri út 3. Földszint: A/67-es terem.
A konferencián a részvétel ingyenes.
A konferenciára jelentkezni kell.
Az interneten kell jelentkezni ide kattintva.
2018. április 30-ig lehet jelentkezni.