
A könnyen érthető recepttel egyszerűen elkészíthető az étel.
Kiadós étel.
Sokáig készül az étel.
3 embernek elég az étel a recept alapján.
Hozzávalók
6 csirkecomb – 1 ember 2 csirkecombot eszik meg.
4 hagyma
6 közepes krumpli
olaj a tepsi kikenéséhez – olaj helyett zsír is jó
kés
vágódeszka
tepsi
alufólia
sör
1 erőleveskocka
Elkészítés
A tepsit étolajjal kend ki.
A csirkecombokat tedd a tepsibe.
A krumplikat vágd karikára.
A hagymákat vágd karikára.
A krumpli karikákat és a hagyma karikákat tedd a tepsibe.
Egy leveskockát tegyél a tepsibe.
Leveskocka helyett tehetsz fűszereket is (só, bors, tárkony).
A sörös dobozt nyisd ki.
A sör felét öntsd a tepsibe.
Fóliát tépj a tepsire.
A tepsit tedd a sütőbe.
A húst, krumplit süsd 180 fokon 30 percet.
A 30 perc letelt.
A tepsit vedd ki a sütőből konyharuhával.
Vigyázz, forró a tepsi.
A fóliát vedd le a tepsiről.
A tepsit tedd vissza a sütőbe.
A húst, krumplit süsd 180 fokon 30 percig.
A 30 perc letelt.
A tepsit vedd ki a sütőből.
A tepsi forró, vigyázz!
A tepsit alátétre tedd.
A húsokat forgasd meg villával.
A krumplit keverd össze.
A tepsit tedd vissza a sütőbe.
A húst, krumplit süsd 180 fokon 30 percig.
A hús mindkét oldala barnás színű.
A krumpli is picit barnás színű.
Vedd ki a tepsit a sütőből.
A tepsit alátétre tedd, mert forró.

Kész a tepsis vacsora.
Érdemes mellé salátát készíteni.
Keress mellé salátát a saláta menüben.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.
A könnyen érthető kommunikációról ide klikkelve olvashat.
Próbáljon könnyen érthető kommunikációval írni vagy beszélni.
A könnyen érthető kommunikáció módszertanáról ide klikkelve olvashat.
A filmeket jobban szereti.
Nézze meg a könnyen érthető kommunikációról szóló filmeket ide klikkelve.