Könnyen érthető választási útmutatók

Válassz a könnyen érthető kommunikáció segítségével!

2018. április 8. napján szavazás lesz.

 

Minden magyar ember szavazhat az ország vezetőiről.

Magyarország vezetése minden magyar ember felelőssége.

Szavazással eldöntjük, hogy

melyik párt vezesse az országot,

melyik párt tervei jók a magyar embereknek,

melyik vezető képviseli az érdekeinket.

 

Szavazhatsz? 

 

Ha szavazhatsz, szavazz!Képtalálat a következőre: „vote clipart”

A te szavazatod is számít.

Olvasd el a pártok és a vezetők terveit.

A terveket programnak nevezik.

 

Hogyan kell szavazni?Képtalálat a következőre: „read computer clipart”

Olvasd el az útmutatót a szavazáshoz ide kattintva! 

Az útmutató a www.valasztas.hu oldalon érhető el.

Az Együtt Velünk oldalon sok információt olvashatsz a szavazásról.

Olvasd el az Együtt Velünk oldal leírását ide kattintva! 

 

Ha nem szavazhatsz, ismerd meg a szavazást.

Gondold végig, hogy meg tudnád tanulni!

 

Beszélgess a segítőddel, hogyan engedhetnék a szavazást neked!Képtalálat a következőre: „talk”