Előadás Kömlődön: a könnyen érthető kommunikáció

Könnyen érthető kommunikációról hallgattak előadást Kömlődön. 

A Hegyhát Alajos Tagintézmény meghívta Farkasné Gönczi Ritát.

A Tagintézmény Kömlődön működik.

A Tagintézményben értelmi fogyatékos és autista fiatalok tanulnak.

Szilágyi Lajosné köszöntötte Ritát.

Szilágyi Lajosné a Tagintézmény vezetője.

Rita a könnyen érthető kommunikációról tartott előadást.

Az előadást 2018. március 26. napján tartotta.

Rita bemutatta a könnyen érthető kommunikáció fogalmát

A résztvevők megbeszélték a könnyen érthető kommunikáció szabályait

A Tagintézmény munkatársai sok saját ötletet mutattak be.

A Tagintézmény munkatársai fordítottak szövegeket könnyen érthetőre.