Mozzarella sajtos szendvics könnyen érthetően – Vizi Viktória konyhájából
Ízletes olasz étel.
Minden évszakban elkészíthető étel.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.
Hozzávalók
A paradicsomot is vágd fel karikákra.
A sajtos kiflit is vágd fel karikákra.
A serpenyőt tedd a tűzre.
Forrósítsd fel a serpenyőt.
A kifli szeleteket süsd meg a serpenyőben.
A kifli szeletek mindkét oldala kicsit barnás legyen.
A mozzarellát és a paradicsomot tedd a tányérra.
Sorrend: 1 mozzarella, 1 paradicsom.
3 evőkanál olajat csepegtess rájuk.
Bazsalikommal szórd meg a paradicsomot és mozzarellát.
Kész a mozzarella sajt paradicsommal és sajtos kiflivel.
Köszönet Viktóriának a receptért.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.




