Brownie – a csokis csoda egyszerűen
A gyerekek és felnőttek kedvenc süteménye.
Jó minőségű csokoládét érdemes használni.
Honnan eredt a brownie?
A régi történet szerint
egy szakács elfelejtett sütőport tenni a csokitortába.
Hozzávalók
Elkészítés
A 10 dekagramm vajat vágd le.
A vajat olvaszd fel a fazékban.
A tábla csokikat törd össze.
A csoki darabokat tedd a vajhoz, és olvaszd meg.
A 2 kanál kakaóport tedd a vajhoz.
A lisztet tedd a vajhoz.
A cukrot tedd a vajhoz.
A 4 tojást tedd a vajhoz.
Keverd össze.
A tepsit kend ki vajjal.
A tepsit lisztezd be.
A tésztát öntsd a tepsibe.
A tésztát süsd 180 fokon 25 percig.
Kész az amerikai brownie.
A tésztája kicsit ragacsos és sűrű.
Laktató édesség.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.