Akadálymentes honlap készítése

A honlap készítése külön tudás.

A honlap legyen akadálymentes.

Az akadálymentes honlapot mindenki megérti.

Az akadálymentes honlapon betartják a könnyen érthető módszertant

A Prémium honlap nevű oldalon cikkek olvashatóak.

A cikkek az akadálymentes honlapról szólnak.

A cikkeket Verdes Tamás készítette.

Érdemes elolvasni a cikkeket!

A Prémium Honlapra jutsz ide klikkelve.