Körteleves
A körte leves finom őszi étel.
Gyorsan elkészíthető.
Fűszerezhető fahéjjal, szegfűszeggel.
Most gyömbérrel fűszereztem.
Hozzávalók
3 körteElkészítés
1) A körtét mosd meg.
A körtét vágd kis darabokra.
A körte magházát dobd ki.
A körte darabokat tedd a fazékba.
2) Az őrölt fahéjat tedd a fazékba.

3) A gyömbérport tedd a fazékba.

4) A körte levest forrald 20 percig.

5) A kész levest óvatosan turmixold össze.
Kész a leves!
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.
A recept forrása: www.konnyenertheto.gonczirita.hu

