Könnyen érthető kommunikáció alapjai – Bercse László előadása

Bercse László az ÉFOÉSZ társelnöke.

Az ÉFOÉSZ hosszú neve:

Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége.

A szövetség az értelmi fogyatékos emberek érdekeit képviseli.

Az Együtt velünk oldalon megismerheted Bercse Lászlót és az önérvényesítőket.

Képtalálat a következőre: „presentation clipart”Bercse László előadást tartott a Szegedi Tudományegyetemen.

Az előadás a könnyen érthető kommunikációról szólt.

 Ide klikkelve letöltheted a könnyen érthető előadást.

 

A kép forrása: Együtt Velünk honlap