Előadás a MAGYE konferencián

A Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete konferenciát szervez.

A Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete rövid neve MAGYE.

A MAGYE a konferenciát Kaposváron tartja.

A konferencia a gyógypedagógiai témákról szól.

A konferencián Horváth Péter előadást tart a könnyen érthető kommunikációról.

Az előadás címe:

 Önrendelkezés és könnyen érthető kommunikáció

Az előadást 2017. június 30-án mondják el.

Az előadás 13 óra 20 perckor kezdődik.

Az előadás a Felnőtt fogyatékosságügyi Szakosztályban hangzik el. 

A MAGYE Országos Szakmai Konferenciájáról részletesebben olvashat.

 Klikkeljen ide!