Könnyen érthető képzés az ÖMÉFA Alapítványnál
A könnyen érthető kommunikáció információhoz segíti az embereket.
A könnyen érthető kommunikációval a nehéz szöveg egyszerűen közölhető.
A könnyen érthető kommunikációról ide klikkelve olvashat.
Az ÖMÉFA könnyen érthető tanfolyamot szervezett.
Az ÖMÉFA Alapítvány hosszú neve: Önálló Másság Életminőség Fejlesztő Alapítvány.
A könnyen érthető kommunikációs képzést a Kézenfogva Alapítvány valósította meg.
A tanfolyamot Miskolcon tartották.
A tanfolyamon Patkó Gabriella mondott nyitóbeszédet.
Patkó Gabriella az ÖMÉFA vezetője.
A tanfolyamról a résztvevők írtak könnyen érthető kommunikációval.
A tanfolyam résztvevőinek írása:
A tanfolyam segíti a könnyen érthető kommunikáció elsajátítását.
Fontosnak tartjuk a tanfolyamon megszerzett tudást.
Például a könnyen érthető kommunikáció gyakorlati használata a mindennapokban.
Megtanultuk a fogyatékos emberek tájékoztatását.
Új módszereket tanultunk.
Könnyebben adunk át információt.
Használni tudjuk a szöveges és képi kommunikációt.
A tanfolyam segített, hogy könnyebben megértsük egymást.
A gondozott és gondozó jobban megérti egymást.
Jobb kapcsolatba kerülünk egymással.
