Tojásrántotta tekercs
A tekercs könnyen elkészíthető.
Izgalmas kinézetű a rántotta.
Szeretem, ha
egy klasszikus étel újszerűen néz ki.
A végén megszórható sajttal, vagy
tekerhető bele sonka.
Hozzávalók
Elkészítés
1) Az olajat öntsd a serpenyőbe!
Az olajat forrósítsd fel a tűzhelyen!
5) A tojás felét merd ki a forró serpenyőbe!
Ha ügyes vagy,
a tojásokat öntheted is a tálból a serpenyőbe.
7) A fakanállal tekerd fel a tojásrántottát,
mintha palacsinta volna!
A végéből egy kicsit hagyj letekerve!
A feltekert tojásrészt húzd a serpenyő szélre!
8) A maradék tojást öntsd a serpenyőbe!
A beontott tojás érintkezzen a letekerve maradt tojással,
hogy összesüljenek.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.
A recept forrása: www.konnyenertheto.gonczirita.hu












