Könnyen érthető kommunikáció módszertana németül
A könnyen érthető kommunikációról írtak füzetet Németországban.
A füzetet német nyelven írták.
A füzetet könnyen érthetően írták.
A füzetet 2014. évben írták.
A füzetben leírták a könnyen érthető kommunikáció módszertanát.
A füzetben olvasható, hogyan kell könnyen érthetően írni.
A füzetben példákat írtak.
A németül tudó emberek ide klikkelve olvashatják el a füzetet.
