Könnyen érthető útmutató házimunkákhoz a Szegedi Tudományegyetem hallgatóitól
Szegeden a gyógypedagógus hallgatók könnyen érthető kommunikációról tanultak.
A Szegedi Tudományegyetemen tartották a képzést.
Az Egyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Gyógypedagógus- képző Intézetében tanultak a diákok.
Horváth Péter tanította a diákoknak a könnyen érthető kommunikációt.
Horváth Péter különleges feladatot adott a diákoknak.
A diákok könnyen érthető kommunikációval készítettek füzetet.
A diákok a házimunkával foglalkoztak.
Könnyen érthető plakátokat késíztettek a házimunkáról.
A plakátok letölthetőek a Témafüzetek oldalról.
Ide klikkelve letölthetőek a plakátok.
Köszönet a diákok munkájáért!
Dóci Emese a teregetésről írt.
Katona Liza a sepregetésről írt.
Kelemen Kitti a felmosásról írt.
Seres Edina az ágyazásról írt.
Tóth Sára a mosogatásról írt.
A plakátokat tapasztalati szakértők ellenőrizték.
A tapasztalati szakértő megmondja, hogy könnyen érthető a szöveg.
Tapasztalati szakértő például az értelmi fogyatékos személy.