Könnyen érthető kommunikáció – Könnyen érthető élet Könnyen érthető kommunikáció – Könnyen érthető élet
Információk a könnyen érthető kommunikációról és a mindennapi életről.
Show Navigation Hide Navigation
  • Hírek
  • Konyha
    • Befőzés
    • Egytálétel
    • Feltét
    • Köret
    • Leves
    • Mártás
    • Reggeli/vacsora
    • Saláta
    • Desszert
  • Ismeret
    • Fogalom
    • Történelem
    • Módszertan
    • Filmek
    • Kutatás
  • Konferenciák
  • KÉK tartalmak
    • KÉK kiadványok
    • KÉK szótár
    • Szakirodalmak
  • Csapat
  • English
    • Definition
    • Methods
  • Deutsch
    • Definition
    • Methodik
    • Filme
  • Gönczi Rita

Könnyen érthető hírek

Gönczi Rita 2017. 01. 18. Hírek

Az United Responsed könnyen érthető híreket jelentetett meg.
A könnyen érthető hírek angol neve: Easy News.
Az Easy News 2013. évtől jelenik meg.
Az Easy News ingyenesen letölthető.
Az Easy News nyelve angol.

Az Easy News újságok letölthetőek ide klikkelve. Képtalálat a következőre: „click”

Minden jog fenntartva. Az oldalon található szövegek a szerző engedélye nélkül nem terjeszthetőek.

© 2023 Könnyen érthető kommunikáció - Könnyen érthető élet