Banános palacsinta
A mini palacsinta édes.
A mini palacsintát egyszerű elkészíteni.
A mini palacsinta ehető lekvárral vagy
gyümölcsökkel vagy
csokiöntettel.
Elkészítés
A tojást feltöröd, és a tálba öntöd.

A botturmixal összekevered a banánt a tojással.

A kávéskanál őrölt fahéjat a tálba teszed.

Teáskanál nyírfacukrot teszel a tálba.

A tészát összeturmixolod a tálban.

A serpenyőt felmelegíted.
A serpenyőbe kis olajat öntesz.

A tésztából 1 adagot a kis merőkanállal a serpenyőbe kanalazol.

A tésztát megforgatod a serpenyőben.

Kész a banános minipalacsinta.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.





