Almakompót
A téli alma helyett terem új alma.
A téli alma már puha, ráncos.
Készíts belőle kompótot!
Finom desszert vagy leves.
Nyírfacukorral készítem, így egészséges.
Hozzávalók
1 evőkanál cukor vagy nyírfacukor
Elkészítés
1) Az almákat mosd meg vízben.

2) Az almákat vágd fel cikkekre.
A magházat vágd ki.

3) A feldarabolt almát tedd a fazékba.

4) Az evőkanál cukrot tedd a fazékba.

5) A teáskanál fahéjat öntsd a fazékba.

6) Vizet önts a fazékba. A víz lepje el az almákat.

7) Forrald az almák vizét.
Főzd a kompótot addig, amíg az almák puhák lesznek.
Keverd meg többször a kompótot főzés közben.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.