A csokis meggydzsem könnyen elkészíthető.
Különleges ízű dzsem télire.
Csodás téli nasi vagy süti ízesítő.
Húshoz is finom lehet.
Hozzávalók

1 kiló meggy

1 tasak dzsemfix

5 evőkanál cukor

1 tál

1 fazék

1 fakanál

4 kisebb befőttesüveg

1 merőkanál
2 evőkanál kakaópor
botturmix
Elkészítés
1) A meggyet mosd meg.
A meggyet magozd ki.
2) A meggyet fazékban főzd meg.
A meggy megpuhul.
A meggyet összeturmixolhatod.
3) A zsemfixet öntsd a fazékba.
4) A cukrot öntsd a fazékba.
5) A 2 evőkanál kakaóport öntsd a fazékba.
6) A meggydzsemet keverd össze.
A meggydzsemet forrald fel.
7) A meggydzsemet merőkanállal kanalazd a befőttesüvegbe.
A befőttesüveg tiszta és száraz legyen.
A konyharuha segít, hogy
ne forrázd meg a kezed a forró dzsemmel.
8) Zárd le a befőttesüveget fedővel.
9) A befőttesüvegeket fordítsd fejre 5 percre.
10) Állítsd talpra a befőttesüvegeket.
Címkézd fel a befőttesüvegeket, hogy tudd,
mikor készült,
mi van az üvegben.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.