Szilvaleves
Finom leves az év minden időszakában.
Frissen szedett gyümölcsből vagy mirelitből érdemes készíteni.
Könnyen, gyorsan elkészíthető.
Egészséges leves.
Hozzávalók
Elkészítés
A szilvákat kimagozzuk, félbe vágjuk.
A szilvákat betesszük a fazékba.
A fazekat 180 fokra forrósítsd.

A liter vizet öntsd a fazékba.

A mézet tedd a fazékba.
A mézet a legvégén érdemes beletenni a fazékba.
A méz jótékony anyagai nem tűnnek el, ha
alacsony hőfokon keverjük az ételbe.

A szegfűszeget tedd a fazékba.

Kész a finom szilvaleves könnyen érthetően

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.




