Zöldséges csirkemell csíkok
Friss zöldségekkel ízletes.
Egytál ételként ehető vagy
készíthető hozzá köret.
Egyszerűen elkészíthető.
Hozzávalók
kis tányérnyi méretű csirkemell csíkok
3 evőkanál olaj vagy 1 evőkanál zsír
Elkészítés
1) A répákat, hagymát, fokhagymát vágd fel kis darabokra.

2) A 3 evőkanál olajat öntsd a serpenyőbe.
Kapcsold be a főzőlapot magas hőfokra.

3) A répát, hagymát, fokhagymát tedd a serpenyőbe.

5) A húst fűszerezd kakukkfűvel.

6) A húst forgasd össze a fűszerekben.

7) A zöldségeket párold meg amíg a húst fűszerezed.
Fedő kell a serpenyőre, hogy a zöldség saját levében puhuljon.
Fedő nélkül kiszárad a zöldség.

9) A húst a zöldséggel keverd össze.

10) A rozmaringot tedd a serpenyőbe.
A rozmaring lehet friss vagy szárított.

11) Keverd össze a húst a zöldséggel.
Kész van a zöldséges csirkemell csíkok.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.




