Sültkrumpli
Hozzávalók
Elkészítés
3) Olajat önts a fazékba.
Az olaj lepje el a krumplit.

4) A krumpli szeleteket tedd az olajba.

5) A krumplit süsd magas lángon.
180 fokon, Villany tűzhelyen 12-es állás.
A krumplit fordítsd meg a fakanállal.
A krumpli piruljon meg kicsit.

6) A krumplit szedd ki.
A krumpliról csöpögjön le az olaj.

Kész a sültkrumpli.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.


