Cukkinis zellerleves
Egészséges leves.
Paleo étel.
4 tányér levest főzhetsz a receptből.
Hozzávalók
Elkészítés
1) A hagymát és fokhagymát hámozd meg.
A hagymát és fokhagymát vágd apró darabokra.

2) A cukkinit mosd meg.
A cukkinit vágd apró darabokra.

3) A zeller leveléből vágj le pár darabot.

4) A zeller levelét vágd apróra.

6) A zellert vágd apró darabokra.

7) A zsírt tedd a fazékba.
9) A zeller levelét tedd a fazékba.

10) A zellert tedd a fazékba.
A zöldségeket pirítsd 10 percig.
Keverd a zöldségeket fakanállal.

11) A vizet önts a fazékba.
14) A kakukkfüvet szórd a fazékba.
Főzd a zöldségeket puhára.
15) A zöldségeket turmixold össze.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.









