Sütőtök birsalmaszósszal és galagonyával
Igazi őszi desszert.
Egészséges.
Külön is ehető a sütőtök vagy a birsalmaszósz.
A birsalmaszósz sült húshoz is finom.
Hozzávalók
fél kávéskanál fahéj, szegfűszeg
Elkészítés
2) A birsalmákat vágd fel.
A birsalma magházát vágd ki késsel.

4) A citromot vágd félbe.
A fél citrom levét facsard a fazékba.
Fűszerezheted a vizet fahéjjal, szegfűszeggel.

5) A birsalma darabokat tedd a vízbe.

6) A birsalmát forrald a vízben.
A birsalma darabok puhuljanak meg.

7) A birsalma puhára forrt.
A birsalma darabokat aprítsd krémessé a botturmixal.

10) A sütőtök darabokat tedd a tepsire.

11) 180 fokon süsd 40 percig.
A sütőtökök széle barnuljon meg egy kicsit.

12) A birsalma szószból szedj 5 kanállal egy tányérra.
A sütőtökből kanalazz 3 darabot a birsalmaszószra.
Galagonyát tehetsz díszként a tányérra.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.






