Palacsinta

Finom édesség.
A palacsintát megtöltheted kakaóval vagy
lekvárral vagy
túróval.
Hozzávalók
20 dekagramm liszt = 2 bögre liszt
2 deciliter szénsavas víz = 1 bögre szénsavas víz
Elkészítés
1) Az 1 bögre lisztet öntsd a tálba.
4) Az 1 bögre tejet öntsd a tálba.
5) Az 1 bögre szénsavas vizet öntsd a tálba.
Keverd össze a palacsinta tésztáját.
6) Kapcsold be a tűzhelyet.
A serpenyőt tedd a tűzhelyre.
1 evőkanál olajat önts a serpenyőbe.
7) 1 merőkanál palacsinta tésztát önts a serpenyőbe.
A serpenyőt mozgasd, hogy a tészta palacsinta formájú legyen.
8) A falapáttal fordítsd meg a palacsintát.
9) Süsd a palacsinta mindkét oldalát kicsit barnára.
10) Megsült a palacsinta.
Kend meg például:
kakaóval vagy fahéjjal vagy lekvárral vagy pudinggal.
Jó étvágyat!
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.