Olajbogyós saláta
Hozzávalók
Elkészítés
2) A salátát tépd össze a tálba.
Az uborkát vágd kis darabokra a tálba.
Nehéz a vágás, vágj vágódeszkán.
3) A paradicsomokat vágd kis darabokra a tálba.
4) A paprikát vágd kis darabokra a tálba.
5) Az olajbogyókat kis darabokra vághatod a tálba.
Az olajbogyókat egészben is beleteheted a tálba.
6) A salátát keverd össze.
Használhatsz kanalat.
Én kézzel szeretem összekeverni.
Kész a paleolit saláta.
Egészséges.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.