Konferencia

Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés – konferencia

Magyarországon 1. nemzetközi szakmai konferencia

a könnyen érthető kommunikációs munkáról.

 

A konferencia vetített bemutató előadásaiA képen egy monitor látható. A monitoron előadás ppt szerkesztő program látható.

 

 

A konferencia videó előadásai

Prof. Dr. Christiane Maaß, a Hidesheimi Egyetem professzorának “Easy Language Research in Germany” című előadása

 

Könnyen érthető kommunikáció a Minecraftban

 

A Piarista Kilátó Központ filmje a könnyen érthető kommunikáció alkalmazásáról

 

 A konferencia résztvevőkkel kidolgozott szófelhő

A konferencia résztvevőivel szófelhőt készítettünk.A képen szófelhő látható. A szófelhő fölött a következő szöveg: A könynen érthető kommunikáció haszna...

A szófelhő kezdő mondata az volt, hogy

a könnyen érthető kommunikáció haszna.

A szófelhőbe a legtöbbet beírt szavak

  • a hozzáférhetőség és
  • az egyenlő esélyű hozzáférés. 

 

A résztvevők elégedettsége

49 ember töltötte ki a kérdőívet a konferenciáról.A képen lista látható. Az első 3 sor kipipálva.

A válaszok szerint az előadások érthetőek és hasznosak voltak.

A konferencián résztvevő emberek hozzáfértek az információkhoz.

27 válaszoló ember leírta a véleményt a konferenciáról.

2 ember szeretett volna több szünetet.

Minden válasz elégedett volt a konferenciával.

Például ezt írták:

“Az előadások gördülékenyen valósultak meg köszönhető a professzionális szervezésnek. Az információk könnyen érthetőek, relevánsak voltak. Rengetek hasznos és a munkában használható információt közvetítettek. Köszönjük szépen. További jó egészséget mindenkinek és jó munkát!”

 

Konferencia szervezői

  • Könnyen érthető kommunikáció – könnyen érthető élet műhely (www.konnyenertheto.gonczirita.hu)
  • ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

A konferencia a szakmai munkák tapasztalatairól szól:

  • kutatások
  • fejlesztések
  • képzések

A konferencián szakmai nyelven beszélünk.

Konferencia programja és regisztráció

A konferencia programja ide kattintva elolvasható.