Kiadvány a koronavírusról és új szabályok

A www.konnyenertheto.gonczirita.hu oldalon megjelent sok hír a koronavírusról.

A hírekből összeállt 1 kiadvány. 

A kiadványt ide klikkelve olvashatod, letöltheted és

odaadhatod másnak.

Segíts, hogy mások is megismerjék a koronavírust és

a járvány megelőzésének szabályait.

 

 

ÚJ SZABÁLYOK a koronavírus fertőzés lassítására

Fontos, hogy az emberek maradjanak otthon!

Bezártak azok a helyek, ahol sok ember lehet együtt.

Például bezártak a színházak, mozik.

A játszótereket is lezárták.

Rendesen nyitva vannak:

  • az élelmiszerboltok,
  • a gyógyszertárak,
  • a dohányboltok,
  • a benzinkutak. 

 

Nő a koronavírussal fertőzött emberek száma.

Az idős és beteg emberekre veszélyes a koronavírus.Képtalálatok a következőre: old help food clipart freeKéptalálatok a következőre: buy food clipart free

Rájuk vigyázni kell!

Ne menjenek el otthonról.

Segítsük a beteg és idős embereket, hogy kapjanak ételt, italt.

Például vásároljunk be helyettük. 

A szabályok azért kellenek, hogy a koronavírus fertőzés lassuljon. 

Az emberek keveset találkoznak, lassul a koronavírus.

Fontos, hogy a kórházakban kevés fertőzött beteg legyen.

Az orvosok is kérik, hogy

maradjon minden ember otthon.

Csak vásárolni menjen.

 

 

Hitelek és adóságok fizetése most szünetelhet

 

Az ember hitelt vesz fel, ha nincs elég pénze vásárolni. 

A bank ad hitelbe pénzt, hogy vásárolhasson az ember.

A hitelt havonta kis részletben vissza kell fizetni a banknak. 

A koronavírus miatt a hiteleket nem kell havonta fizetni. 

A hiteleket az év végéig nem kell fizetni.

Utána újra kell fizet a hitelt, aki felvett hitelt. 

Ez fontos, mert sok ember nem tud most dolgozni.

Nem kap fizetést. 

A Magyar Állam segít az embereknek, hogy ne legyen adóságuk a bank felé.

 

Kevesebb pénzt kell fizetni a bajba jutott szolgáltatóknak az állam felé

Azoknak a szolgáltatóknak, akiknél most nem fizetnek az emberek.

Például  a hotelekbe nem jelentkeznek be emberek, az éttermekben nem esznek emberek. 

Ezek a szolgáltatók elszegényednek vagy bezárnak. 

Az állam sok befizetendő pénzt nem kér most tőlük, hogy

ne szegényedjenek el. 

 


Még biztosan alkotnak új szabályokat, hogy

megfékezzék a koronavírus terjedését.

Az új szabályokat is elolvashatja a www.konnyenertheto.gonczirita.hu honlapon.