Segédeszköz újratöltve nevű pályázat mindenkinek

Kapcsolódó képA Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft. rövid neve FSZK.

Az FSZK felhívást írt ki.

A felhívásban alkotásokat vár.

Például fényképet vagy képet vagy rövidfilmet.

Minden magyar ember küldhet képet vagy filmet.

 

Az alkotásokban be kell mutatni egy segédeszközt.

A segédeszköz egy kisegítő tárgy.

A gyógypedagógiai segédeszközökről szól a felhívás.

Segédeszköz például a fehér bot, a beszélő szoftverek, a világító ébresztőóra.

Segédeszköz például a kommunikációs ábrák.

 

Mutasd be, hogy 1 segédeszközt kik használhatnak a fogyatékos emberek mellett.

Például a rámpa a kerekesszékes emberek mellett jó a babakocsis kismamáknak.

Keress ilyen példát!Képtalálat a következőre: „photographer clipart”  Képtalálat a következőre: „film maker clipart”

Fotózd le, vagy rajzold le, vagy csinálj kisfilmet róla!

 

Regisztrálj az FSZK honlapján!

A regisztrációhoz kérj segítséget!

A regisztrációhoz ide klikkelve jutsz. 

Töltsd ki az adatlapot!

 

Küldd el a munkádat és az adatlapot az FSZK-nak!

2017. november 21. nap 12 óráig küldheted be a munkádat.

Küldd a 1138 Budapest, Váci út 191. címre, vagyKéptalálat a következőre: „e-mail clipar”Képtalálat a következőre: „give dokument clipar”

vidd be személyesen, vagy

küldd el e-mailen a fev2017@fszk.hu címre.

 

A díjak:

1. helyezett 10 000 forint utalványt kap.

2. helyezett 5 000 forint utalványt kap.

3. helyezett 3 000 forint utalványt kap.

 

A pályázat leírását ide klikkelve olvashatod.