Cukkinis zellerleves

Egészséges leves.


Paleo étel.


4 tányér levest főzhetsz a receptből.

Hozzávalók

 1 cukkini

 1 zeller

 4 gerezd fokhagyma

 1 hagyma

 víz a fazékba

 1 teáskanál só

 1 teáskanál kakukkfű

 1 evőkanál zsír

 vágódeszka

 kés

 fazék

 fakanál

 botturmix

Elkészítés

1) A hagymát és fokhagymát hámozd meg.

A hagymát és fokhagymát vágd apró darabokra.

2) A cukkinit mosd meg.

A cukkinit vágd apró darabokra.


3) A zeller leveléből vágj le pár darabot.

4) A zeller levelét vágd apróra.

5) A zellert hámozd meg.

6) A zellert vágd apró darabokra.


7) A zsírt tedd a fazékba.

A tűzhelyet kapcsold be.


8) A cukkinit tedd a fazékba.


9) A zeller levelét tedd a fazékba.

10) A zellert tedd a fazékba.

A zöldségeket pirítsd 10 percig.

Keverd a zöldségeket fakanállal.

11) A vizet önts a fazékba.

A víz lepje el a zöldségeket.

12) A sót szórd a fazékba.


13) A borsót szórd a fazékba.

14) A kakukkfüvet szórd a fazékba.

Főzd a zöldségeket puhára.

20 percig főzd a zöldségeket.

15) A zöldségeket turmixold össze.


Kész a cukkinis zeller leves.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.