Paleolit táplálkozás
A paleolit táplálkozás egészséges.
Ma sok ember beteg, mert rosszul eszik.
Az ember szervezete nem szokta meg a rossz ételeket.
Az ember szervezete megbetegszik a rossz ételektől.
Például a magas szénhidrát tartalmú ételektől
magas vérnyomás alakul ki, vagy
Magas szénhidrát tartalmú étel:
a búzaliszt,
a burgonya,
a rizs,
a kukorica,
a cukor.
Ne igyál tehéntejet.
A tej inzulin termeltet az ember szervezetével.
Inzulin érzéketlen lesz az ember szervezete.
Inzulin betegséget okozhat.
A tejben laktóz található.
Néhány ember teste érzékeny laktózra.
Néhány ember nem tudja megemészteni az állati tejet.
Ne egyél hüvelyest.
Hüvelyes például a bab, borsó.
A hüvelyesekben lektin található.
A lektin gyulladást okoz az ember szervezetében.
Ne egyél gabonafélét.
Gabonaféle például abúza liszt.
A gabonafélék is lektin található.
A lektin gyulladást okoz az ember szervezetében.
Mit egyél?
gyümölcsöt