Esélyegyenlőség
Minden embernek azonos esélye van.
A fogyatékos emberek lehetőségei a többi emberével egyformák.
Az esélyegyenlőséget jogszabályban írták le.
Például mindenki dönthet a saját életéről.
A nehéz döntésekhez kérhet mindenki segítséget.
Az értelmi fogyatékos ember kérdet támogató embert a döntéséhez.
Ezt támogatott döntéshozatalnak hívjuk.
Ide klikkelve elolvashatod, hogy mit jelent a támogatott döntéshozatal.
A fogalmat könnyen érthetően megfogalmazta Dr. Szabó Mária.
Vissza a szótárhoz ide klikkelve.