Diéta

Aki diétázik, nem ehet meg mindent.

Fontos, hogy mit, mikor és mennyit eszik.

Például van, aki este 6 után nem eszik semmit.

Előre el kell tervezni az étkezéseket.

Lehet segítséget kérni szakembertől.

Szakember például az Orvos.

A diéta célja

az egészség megőrzés,

a fogyás,

a betegség  megelőzése.

Fontos a mozgás és a sok zöldség és gyümölcs fogyasztása.

Diétázni nem könnyű.

 

A fogalmat könnyen érthető kommunikációval írta Lackó Csaba.

Szótárba visszajutás ide klikkelve.