Bisztró
A bisztró egy gyorsbüfé.
Ételeket és italokat szolgálnak fel.
A bisztróban asztaloknál ülve ehetünk.
Kevés bisztróban csak állva ehetünk vagy ihatunk.
A fogalmat könnyen érthető kommunikációval írta Farkasné Gönczi Rita.
A bisztró egy gyorsbüfé.
Ételeket és italokat szolgálnak fel.
A bisztróban asztaloknál ülve ehetünk.
Kevés bisztróban csak állva ehetünk vagy ihatunk.
A fogalmat könnyen érthető kommunikációval írta Farkasné Gönczi Rita.