Paleolit diéta

A paleolit diétát folytató ember az ősemberhez hasonlóan étkezik.
Sok húst, zöldséget, gyümölcsöt, olajos magvakat esznek.
A főzéshez kókusz és olíva olajat használnak.
Nem esznek chipset, cukros dolgokat és tejtermékeket sem.
Buzából, kukoricából készült ételeket sem esznek.
Azt mondják, hogy ez egészséges.
Kérdezzünk meg róla egy szakembert!
Kérdezzünk meg például egy orvost vagy dietetikust!

A meghatározást írta Halász Kriszta tapasztalati szakértő
A kép forrása paleofit.hu