4. Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés konferencia

Megrendezzük a 4. konferenciát a könnyen érthető kommunikációról.
A konferencia hosszú címe:

4. Könnyen érthető kommunikáció,
egyenlő esélyű hozzáférés nemzetközi konferencia

A konferencia nemzetközi, mert
külföldi szakemberek is mesélnek német nyelven.
A német nyelvű előadásokat tolmács fordítja magyar nyelvre.

A konferencia ideje: 2024. június 7.
10 órától 13 óra 30 percig tartjuk a konferenciát.

A konferenciát online tartjuk.

Információkért kattints ide!