Mentális akadálymentesítés – régi projekt aktuális ismeretekkel

A Down Alapítvány régóta használja a könnyen érthető kommunikációt.
A könnyen érthető kommunikáció rövid neve a Down Alapítványnál KÉR.
A KÉR kiadványok könnyen érthetőek.

A Down Alapítvány segíti a támogatott önálló életet.
Az Alapítvány segít az ügyintézésnél.
Könnyen érthető füzetet írt az önálló ügyintézéshez.

 A füzet IDE klikkelve letölthető.

A mentális akadálymentesítés program segít az ügyintézésnél.
A mentális akadálymentesítés programot 2009. évben csinálták.
A könnyen érthető ügyintézés fontos!
A Down Alapítvány könnyen érthető füzettel segíti az értelmi fogyatékos ebereket.
A füzet megtanít nyomtatványt kitölteni, segítséget kérni.
A Down Alapítvány képzéssel tanította az ügyintézőket.
Az ügyintézők tanultak a könnyen érthető kommunikációról.

A Down Alapítvány filmet készített a programról.