
Könnyen érthető online képzés a Kézenfogva Alapítványnál
A könnyen érthető kommunikációról tartottunk képzést. 3 napos képzésen dolgoztunk együtt. A képzést 2022. május hónapban tartottuk. Számítógépen láttuk és hallottuk egymást. …
A könnyen érthető kommunikációról tartottunk képzést. 3 napos képzésen dolgoztunk együtt. A képzést 2022. május hónapban tartottuk. Számítógépen láttuk és hallottuk egymást. …
A könnyen érthető kommunikáció nemzetközi napja május 28. napja. A nemzetközi napot az Inclusion Europe szervezett vezette be. A nemzetközi nap felhívja a figyelmet a könnyen érthető kommunikációra. Ünnepeljük együtt ezt a napot! / Eng: International Day for Easy-to-Understand Communication is May 28th. The International Day was organized by Inclusion Europe. International Day draws attention to easy-to-understand communication. Let’s celebrate this day together!
Magyarországon 2. nemzetközi szakmai konferencia a könnyen érthető kommunikációról. A konferencia dátuma: 2022. június 10. A konferencia ideje: 10 órától 14 óráig. …
Könnyen érthető kommunikáció a költészet napján. Ma ünnepeljük a költészet napját. József Attila születésnapját is ünnepeljük ma. József Attila verseket írt, költő volt. …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 24. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 23. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 22. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 21. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 20. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 19. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 18. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 17. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 16. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 15. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …
A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában. Advent 14. napját számoljuk. Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …