Témafüzetek

Bántalmazás
Fogyatékosság és bántalmazás
A link átvezet a szervezet oldalára a letölthető kiadványért.
Írta Borbás Bálint, Farkasné Gönczi Rita, Rajnai Eszter
Kiadja a Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft.



Cselekvőképesség

Kapcsolódó képCselekvőképesség- Könnyen értető témafüzetek
Írták Csider, Juhász, Losoncz, Szőke, Tóth vezetéknevű emberek.



Egészség

Képtalálat a következőre: „health clipart”Egészséges élet- Könnyen érthető témafüzetek
Írta Farkasné Gönczi Rita



Háztartás

Háztartási_eszközök használata – Könnyen érthető témafüzetekKéptalálat a következőre: „cafe machine clipart”
Írták Benke L. Kovács E Vanyó B

 

Háztartási munkák, plakátok – Könnyen érthető témafüzetekKapcsolódó kép
Írták Dóczi, Katona, Kelemen, Seres, Tóth vezetéknevű emberek.

 

Képtalálat a következőre: „laundry clipart”Mosás könnyen érthetően
Írta Váradi Róbert.

 

Képtalálat a következőre: „ecet”Takarítás ecettel- könnyen érthető témafüzetek 
Írta Farkasné Gönczi Rita.



Utazás

Utazás busszal könnyen érthetőenKéptalálat a következőre: „bus clipart”
Írta llés Eleonóra, „Csilla Bárónő” Szeretetotthonból



Vallás

Vedd és olvasd! – könnyen érthető bibliai üzenetek
A link átvezet a szervezet oldalára a letölthető kiadványhoz.
Írta Farkasné Gönczi Rita, Győri Zsófia
Kiadja az Immanuel Otthona és Iskola és  a Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft.

 

 


A honlapon megjelenő képek a google kereső által talált, vízjellel nem ellátott képek.