Esélyegyenlőség

Minden embernek azonos esélye van.

A  fogyatékos emberek lehetőségei a többi emberével egyformák.

Az esélyegyenlőséget jogszabályban írták le.

 

Például mindenki dönthet a saját életéről.

A nehéz döntésekhez kérhet mindenki segítséget.

Az értelmi fogyatékos ember kérdet támogató embert a döntéséhez.

Ezt támogatott döntéshozatalnak hívjuk. 

Ide klikkelve elolvashatod, hogy mit jelent a támogatott döntéshozatal. 

 

A fogalmat könnyen érthetően megfogalmazta Dr. Szabó Mária.

Vissza a szótárhoz ide klikkelve.