Filmek

A következő filmek a könnyen érthető kommunikációról szólnak.
Néhány film a KÉK fogalmát mutatja be.
Néhány film a KÉK célcsoportját vagy célját mutatja be.
A magyar filmeket elől láthatod.
A külföldi filmeket hátrébb láthatod.

 

Filmek magyarul

A könnyen érthető kommunikáció fogalma

A filmet készítette Farkasné Gönczi Rita, 2018.
A könnyen érthető kommunikáció fogalmáról ide kattintva olvashat.

A könnyen érthető kommunikáció célcsoportja

(készítő: Farkasné Gönczi Rita, 2018)
A könnyen érthető kommunikáció célcsoportnak szóló módszertanáról ide kattintva olvashat.

A könnyen érthető kommunikáció

(Lebenshilfe Lüdenscheid filmje magyar feliratozással. KészÍtette AlmásiLilla, Horváth Péter László, 2018)

Mi a könnyen érthető kommunikáció célja?

A film készítői: Mucsiné Erdei Mónika, Köböl Erika, Horváth Péter László, Kovács Leila, Nagy Laura, 2020

Miért fontos a könnyen érthető kommunikáció?

A film készítői: Bakó Sándor, Besenyei Gréta, Halász Krisztina, Kovácsné Cseke Judit, Farkasné dr. Gönczi Rita, 2021

Miért fontos a könnyen érthető kommunikáció?

A film készítői: Mucsiné Erdei Mónika, Köböl Erika, Horváth Péter László, Kovács Leila, Nagy Laura, 2021

Miért jó nekem a könnyen érthető kommunikáció?

A film készítői: Bella Ferenc József, Szondi Kinga, dr. Horváth Péter László, Ladányi Lili, Ótott-Kovács Réka, Czrikái Zsolt, Sallai Ilona Éva, Borovics Tamás, 2021

Könnyen érthető kommunikáció szabályai a Minecraftban

A film készítői: Farkas Andor, Farkasné dr. Gönczi Rita, 2021

Kérdőív a KÉK, EEH konferenciára: https://forms.office.com/r/pSwsKKHUm8

 

Hogyan tehetjük a hosszú, összetett mondatot könnyen érthetővé?

A film készítői: Mucsiné Erdei Mónika, Köböl Erika, Horváth Péter László, Kovács Leila, Nagy Laura, 2021

Miért nehéz a névmások értelmezése?

A film készítői: Mucsiné Erdei Mónika, Köböl Erika, Horváth Péter László, Kovács Leila, Nagy Laura, 2021

Filmek német nyelven

A könnyen érthető kommunikáció megkönnyíti az életet
A katiolisch1 tv látogatása az Augsburger Büro für „Leichte Sprache” szervezetnél.