Filmek

A következő filmek a könnyen érthető kommunikációról szólnak.
Néhány film a KÉK fogalmát mutatja be.
Néhány film a KÉK célcsoportját vagy célját mutatja be.
A magyar filmeket elől láthatod.
A külföldi filmeket hátrébb láthatod.

 

Filmek magyarul

A könnyen érthető kommunikáció fogalma

A filmet készítette Farkasné Gönczi Rita, 2018.
A könnyen érthető kommunikáció fogalmáról ide kattintva olvashat.

A könnyen érthető kommunikáció célcsoportja

(készítő: Farkasné Gönczi Rita, 2018)
A könnyen érthető kommunikáció célcsoportnak szóló módszertanáról ide kattintva olvashat.

Miért fontos a könnyen érthető kommunikáció?

A film készítői: Bakó Sándor, Besenyei Gréta, Halász Krisztina, Kovácsné Cseke Judit, Farkasné dr. Gönczi Rita, 2021

Könnyen érthető kommunikáció szabályai a Minecraftban

A film készítői: Farkas Andor, Farkasné dr. Gönczi Rita, 2021


Filmek német nyelven

Könnyen érthető kommunikáció
A Lebenshilfe szervezet készített egy filmet.
A filmben elmagyarázzák a könnyen érthető kommunikációt. 

A könnyen érthető kommunikáció megkönnyíti az életet
A katiolisch1 tv látogatása az Augsburger Büro für „Leichte Sprache” szervezetnél.