Elmélet

A könnyen érthető kommunikáció minden embernek segít.
Segíti az információ megértését.
Segíti az információ átadást.

Sok embernek hasznos a könnyen érthető kommunikáció.
Például információt ad
a megértési nehézséggel élő embernek,
az idegen nyelvű embernek,
a kevésé iskolázott embernek,
a kiskorú embernek,
az idős embernek.

A könnyen érthető kommunikációnak több szintje alkalmazható.
Készíthető szöveg egyszerű mondatokkal.
Készíthető szöveg egy témát bemutató képpel.
Készíthető szöveg képsorozattal.

A Történelem menüpontban a könnyen érthető kommunikáció múltjáról olvashat.
A Módszertan menüpontban a könnyen érthető kommunikáció készítését tanulhatja meg.