Könnyen érthető kommunikáció a Gödöllői Városi Könyvtárban

A képen a Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központ látható.Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központ programot szervezett. 

A program neve Író- olvasó találkozó.

A programon a könyv írója beszélget a könyvét olvasó emberekkel. 

A programot 2022. október 6. napján tartották.

 

Kováts Laura Rozália író-olvasó találkozójaA képen Kováts Laura Rozális látható. Könyvet tart a kezében egy tükör előtt.

A programra Kováts Laura Rozália írót hívták meg. 

Rozi írta a Belső tenger című könyvet. 

Rozi beszélgetett fiatal diákokkal a könyvéről.

Rozi mesélt a könyv írásáról, a történetekről. 

Ide kattintva olvashatsz a könyvről röviden.

 

Online előadás a könnyen érthető kommunikációról

A programhoz csatlakozott Farkasné dr. Gönczi Rita.

Rita régóta dolgozik a könnyen érthető kommunikációval. Farkasné dr. Gönczi Rita porté látható

Rita sok szöveget fordított könnyen érthető kommunikációval. 

Rita írt a könnyen érthető kommunikációról, a szabályairól. 

Ide kattintva olvashatsz a könnyen érthető kommunikáció szabályairól.

Rita a programhoz számítógépen csatlakozott. 

Rita mesélt a diákoknak a könnyen érthető kommunikációról. 

 

Szófelhő a könnyen érthető kommunikációról

Az író- olvasó találkozón részt vettek diákok.

Rita mutatott könnyen érthető szöveget a diákoknak.

Rita megkérdezte, hogy 

mik a könnyen érthető kommunikáció szabályai.

A diákok a mobiltelefonjukon írtak

a könnyen érthető kommunikáció szabályáról.

A jobbra látható képen gyűjtötték össze a felismert szabályokat. 

 

A diákok a mobiltelefonjukon megírták, hogy 

miért jó a könnyen érthető kommunikáció.

A válaszok egy szófelhőben láthatók itt.

A diákok felismerték, hogy 

sok embernek hasznos a könnyen érthető kommunikáció.

 

Az író- olvasó találkozó plakátja