KÉKen április 2. napján és Húsvét Ünnepén

Autizmus Világnapján kék színbenÁprilis 2.- Autizmus Világnapja 2020: kék színnel világítják ki az épületeket - kidsnews.hu-a gondolkodó tizenévesek magazinja

Április 2. az Autizmus Vilgánapja.

Április 2. napon az emberek kék színű ruhába öltöznek.

A kék ruhába öltözött emberek megmutatják, hogy

gondolnak az autista emberekre.

Az emberek gondolnak az autista emberek kérdéseire, problémáira.

Az emberek gondolnak az autista emberek örömére, sikereire.

Öltözz ma Te is kék ruhába!

 

Kék színben a www.konnyenertheto.gonczirita.hu honlapHonlapunk logoja

A honlapunk mindig kék színű.

Például kék színű a logonk.

KÉKről, vagyis a könnyen érthető kommunikációról írunk.

 

Legyen idén kék a nyuszi is!

Idén a honlapunkon a nyuszi hozza az új tartalmakat. A kék háttér előtt kék színű nyudzi figura.

Példul elolvashatod Farkasné dr. Gönczi Rita cikkét

a könnyen érthető kommunikációról.

A cikk ide kattintva olvasható.

A cikk a könyv 75. oldalától olvasható.

A cikk szaknyelven készült.

Nehéz elolvasni.