Könnyen érthető nyelvi szintek- ELTE BGGYK Magyar Tudomány Ünnepe

Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar konferenciát szervezett.A képen az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar logoja látható.

A Kar oktatja a gyógypedagógus tanulókat.

A konferencia címe:

Dimenzióváltás a látássérült személyek

pedagógiája és rehabilitációja mátrixában

A konferenciát a Magyar Tudomány Ünnepén tartották.

 

Konferencia

Magyar Tudány Ünnepe az ELTE BGGYK épületében. 4 szakember ül székeken és beszélgetnek. A konferencián előadók meséltek a látássérült emberek életéről,

a látássérüléssek kapcsolatos tudásokról.

Farkasné dr. Gönczi Rita is tartott elődást.

Az előadás a könnyen érthető kommunikációról szólt.

Rita mesélt a könnyen érthető kommunikáció nyelvi szintjéről.

A nyelvtan határozza meg a KÉK nyelvi szinteket.

A könnyen érthető kommunikációnak 4 szintje használható.

A nyelvi szinteket elolvashatja a Módszertan menüpont alatt.

Az előadásból kiderült, hogy

a könnyen érthető kommunikáció hasznos gyengénlátó, aliglátó vagy vak emeberknek. 

 

Konferenciakötet

AAz ELTE BGGYK kiadvány borítója, rajta Csocsán Emmy proilképe.z előadók a konferencián tartott előadásokról konferenciakötetben írtak.

A könnyen érthető kommunikációról is olvashat a konferenciakötetben.

Farkasné dr Gönczi Rita cikke elolvasható a konferenciakötetben.

A cikk címe:
Könnyen érthető kommunikáció fogalma, nyelvi szintjei és alkalmazhatósága a látássérülés kontextusában

A cikk címére kattintva eljut a konferenciakötethez.

A cikk a kötet 75. oldalán kezdődik.

Rita a cikket szaknyelven írta.