KÉK az Infoalapban

Az Infoalap hosszú neve: Informatika a Látássérültekért Alapítvány.

Az Infoalap a látássérült emebereknek segít.

Az Infoalap munkatársai felkészítésen vettek részt.

A felkészítés a könnyen érthető kommunikációról szólt. 

A könnyen érthető kommunikáció segít a bonyolult információk megértésében.

Az infolalap nem ismeri a könnyen érthető kommunikációt.

Az Infoalap a tanfolyamon megtanulja a könnyen érthető kommunikációt.

A tanfolyam hasznos, mert

az Infoalap majd tud könnyen érthetően kommunikálni.

Sok gyakorlás szükséges még, hogy jól menjen.

 

Készítették a cikket az Infoalap munkatársai